Otrzymasz tę informację wraz z procedurą na maila w momencie zamawiania TerraMow
Procedura zamówienia i zakupu TerraMow
1. Klient zamawia model TerraMow S800 lub TerraMow S1200 oraz opcjonalnie akcesoria do robota.
2. Płatności można dokonać:
- przelewem tradycyjnym na konto dystrybutora (prosimy o wpisanie numeru zamówienia w tytule przelewu),
- online za pośrednictwem Przelewy24 podczas składania zamówienia na stronie sklepu,
- za pobraniem — dopłata za tę usługę wynosi 81 zł i jest doliczana do ceny zamówionego produktu.
3. Po zaksięgowaniu wpłaty klient może otrzymać paragon lub fakturę VAT. Prosimy o informację, który dokument będzie potrzebny.
4. W przypadku faktury prosimy o podanie danych: nazwa firmy, adres, NIP.
5. Dokument zakupu nie jest wymagany do realizacji gwarancji. 2-letnia gwarancja producenta liczona jest od momentu pierwszego uruchomienia robota i jego podłączenia do internetu.
1. Klient zamawia model TerraMow S800 lub TerraMow S1200 oraz opcjonalnie akcesoria do robota.
2. Płatności można dokonać:
- przelewem tradycyjnym na konto dystrybutora (prosimy o wpisanie numeru zamówienia w tytule przelewu),
- online za pośrednictwem Przelewy24 podczas składania zamówienia na stronie sklepu,
- za pobraniem — dopłata za tę usługę wynosi 81 zł i jest doliczana do ceny zamówionego produktu.
3. Po zaksięgowaniu wpłaty klient może otrzymać paragon lub fakturę VAT. Prosimy o informację, który dokument będzie potrzebny.
4. W przypadku faktury prosimy o podanie danych: nazwa firmy, adres, NIP.
5. Dokument zakupu nie jest wymagany do realizacji gwarancji. 2-letnia gwarancja producenta liczona jest od momentu pierwszego uruchomienia robota i jego podłączenia do internetu.
Dostawa TerraMow i akcesoriów
1. Podczas składania zamówienia przez stronę sklepu lub mailowo, klient podaje adres dostawy oraz numer telefonu kontaktowego.
2. Po zaksięgowaniu wpłaty produkt jest wysyłany na wskazany adres.
3. Wysyłki realizowane są przez firmę kurierską DPD, a przewidywany czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych.
4. Płatności należy dokonać na konto dystrybutora:
- EVENT PLAY Sp. z o.o.
- Alior Bank: 89 2490 0005 0000 4530 3392 3745
Oficjalny dystrybutor robotów TerraMow w Polsce:
EVENT PLAY Sp. z o.o.
ul. Homera 67/33
80-299 Gdańsk
NIP: 584-27-27-171 | REGON: 221646952 | KRS: 0000419240
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.
W korespondencji mailowej prosimy o podanie numeru zamówienia.
📞 506 478 122
✉ biuro@terramowpolska.pl
1. Podczas składania zamówienia przez stronę sklepu lub mailowo, klient podaje adres dostawy oraz numer telefonu kontaktowego.
2. Po zaksięgowaniu wpłaty produkt jest wysyłany na wskazany adres.
3. Wysyłki realizowane są przez firmę kurierską DPD, a przewidywany czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych.
4. Płatności należy dokonać na konto dystrybutora:
- EVENT PLAY Sp. z o.o.
- Alior Bank: 89 2490 0005 0000 4530 3392 3745
Oficjalny dystrybutor robotów TerraMow w Polsce:
EVENT PLAY Sp. z o.o.
ul. Homera 67/33
80-299 Gdańsk
NIP: 584-27-27-171 | REGON: 221646952 | KRS: 0000419240
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.
W korespondencji mailowej prosimy o podanie numeru zamówienia.
📞 506 478 122
✉ biuro@terramowpolska.pl