Sklep TerraMow Polska- Procedura zamówienia i zakupu TerraMow.
Otrzymasz tę informację wraz z procedurą na maila w momencie zamawiania TerraMow.
Zamówienie i wpłata na konto dystrybutora:
- Klient zamawia model TerraMow S800 lub TerraMow S1200 i wpłaca wartość produktu na konto dystrybutora. W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.
- Po zaksięgowaniu wpłaty klient otrzymuje fakturę zakupu TerraMow w formie elektronicznej (PDF). Prosimy o wcześniejsze podanie danych do faktury, takich jak: nazwa firmy, adres oraz NIP.
- Faktura VAT zostanie przesłana drogą mailową.
- Klient zamawia model TerraMow S800 lub TerraMow S1200 i wpłaca wartość produktu na konto dystrybutora. W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.
- Po zaksięgowaniu wpłaty klient otrzymuje fakturę zakupu TerraMow w formie elektronicznej (PDF). Prosimy o wcześniejsze podanie danych do faktury, takich jak: nazwa firmy, adres oraz NIP.
- Faktura VAT zostanie przesłana drogą mailową.
Dostarczenie TerraMow:
- Klient podaje adres dostawy oraz numer telefonu do kontaktu.
- Zamówienie zostaje przekazane do magazynu centralnego w Niemczech, skąd produkt TerraMow jest wysyłany na podany adres klienta.
- Przesyłki z Niemiec są realizowane zazwyczaj przez firmę DHL, a szacowany czas dostawy do Polski wynosi od 3 do 7 dni.
- Wpłaty należy dokonać na konto dystrybutora EVENT PLAY Sp. z o.o. w Polsce. Numer konta w Alior Banku: 42 2490 0005 0000 4530 9484 9709.
- Klient podaje adres dostawy oraz numer telefonu do kontaktu.
- Zamówienie zostaje przekazane do magazynu centralnego w Niemczech, skąd produkt TerraMow jest wysyłany na podany adres klienta.
- Przesyłki z Niemiec są realizowane zazwyczaj przez firmę DHL, a szacowany czas dostawy do Polski wynosi od 3 do 7 dni.
- Wpłaty należy dokonać na konto dystrybutora EVENT PLAY Sp. z o.o. w Polsce. Numer konta w Alior Banku: 42 2490 0005 0000 4530 9484 9709.